ضرورت تسهیل و تسریع در صدور گذرنامه و کارت سوخت زائران اربعین

دادستان مرکز استان کرمان گفت: تسهیل امور مربوط به صدور گذرنامه و کارت سوخت مورد نیاز زائران یک اولویت ضروری برای اداره پست استان کرمان است. 

مهدی بخشی در جلسه شورای معاونین با حضور مدیر کل و معاون فنی اداره پست استان کرمان ضمن تشکر از زحمات بی وقفه مسئولین و کادر اداره پست استان کرمان به برخی گزارشات مردمی مبنی بر بروز مشکلاتی در خصوص ارسال مرسوله‌های پستی حاوی گذرنامه اشاره و بیان کرد: متأسفانه برخی از باجه‌های موجود در اداره کل پست کرمان غیر فعال و صرفاً تعداد محدودی از آن‌ها در حال انجام وظیفه و خدمتگزاری به مراجعین می‌باشند.

دادستان مرکز استان با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی با تأکید بر ارائه خدمات بهینه به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) و کسانی که قصد تشرف به پیاد‌روی اربعین را دارند توسط دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد: روند خدمت رسانی به مردم و متقاضیان سفر اربعین در روز‌های آتی با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرد.

وی درخواست کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ثبت گذرنامه و یا کارت سوخت نموده‌اند و قصد سفر به اربعین را دارند اداره پست استان با ارتقای ظرفیت‌های موجود و استقرار نیروی کشیک به منظور توزیع به موقع گذرنامه‌های زائرین، مراتب را جهت اقدام مشابه به سایر ادارات پست سراسر استان نیز ابلاغ نمایند. 

مدیر کل اداره پست استان کرمان نیز از زائران کربلای معلی تقاضا نمود اخذ و یا تمدید گذرنامه‌هایشان را به روز‌های پایانی منتهی به اربعین به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تحویل گذرنامه‌ها به دلیل افزایش ترافیک کاری موکول ننمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار