حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد گفت: خدمت جهادی مدیران و کارکنان دولت ، اعتماد ساز است و باید سرلوحه کار در دستگاه های اجرایی باشد.

حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به برقراری روابط بین ایران و عربستان سعودی و سفر وزیران خارجه ۲ کشور به کشور طرف مقابل گفت: عربستان به نتیجه رسیده است که آمریکا و انگلیس نمی‌توانند امنیت خلیج فارس را حفظ کنند و این امنیت توسط کشورهای منطقه از جمله ایران محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه آن زمانی که ابرقدرت ها، ایران را به حساب نمی‌آوردند گذشت، افزود: رضاشاه بردگی انگلیس می‌کرد و این موضوع به وضوح نشان داده شد و در کتاب خاطرات فردوست نیز مصداق‌های بارز آن ذکر شده است.

خطیب جمعه سمنان تصریح کرد: ایران اکنون به قدرت مهمی در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است و نابودی داعش توسط نیروی سپاه قدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه آن است.

وی با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند افزود: کارمندان عزیز همانگونه که به قصد خیر در نظام جمهوری اسلامی پای کار آمدند، جهادی هم فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد با اشاره به لزوم نقد و نقادی در جامعه ادامه داد: البته از تک تک مردم انتظار می‌رود اگر خلافی از سوی فردی صورت گرفت نباید عمومیت داده شود تا به سلب اعتماد و سوءاستفاده دشمنان بیانجامد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار