استاندار یزد همزمان با هفته دولت مهمترین برنامه ها، راهبرد‌ها و اقدامات دولت در زمینه‌های مختلف در استان یزد را تشریح کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد مهمترین مطالبه و مساله استان یزد و فصل مشترک همه مطالبات مردم در چند دهه اخیر را موضوع آب دانست و برخی اقدامات دولت برای انتقال آب به استان یزد را برای مردم عنوان کرد.

او اخذ مصوبه ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی انتقال آب دریا به استان در سفر دوم رییس جمهور به یزد را اقدامی بی سابقه در استان برشمرد و گفت: در حال حاضر تاسیسات آب شیرین کن این طرح بزرگ ۷۰ درصد پیشرفت دارد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال سی میلیون متر مکعب آب بعد از شیرین سازی به یزد منتقل شود.

استاندار کسب رتبه دوم در پرداخت تسهیلات خرد، تک رقمی شدن و کاهش نرخ بیکاری استان یزد و تحقق رشد اقتصادی برتر در بین استان‌های کشور را از دیگر اقدامات و تلاش‌های دوساله دولت سیزدهم در استان یزد برشمرد.

فاطمی هم چنین پیشرو بودن یزد در ساخت مسکن ویلایی، پیشتازی در واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و پیگیری برای احداث ۷ شهرک مسکونی جدید را از دیگر اقداماتی دانست که در یزد و به همت و همدلی مسئولان رقم خورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار