۴ هزار و ۲۹۰ مازندرانی امروز خانه دار شدند

۴ هزار و ۲۹۰ واحد مسکونی در مازندران امروز همزمان با سراسر کشور در نشست تصویری با رییس جمهور بهره برداری شد.

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۱۰۱ هزار واحد مسکونی صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سراسر کشور بهره برداری شد که سهم مازندران از این تعداد ۴ هزار و ۲۹۰ واحد مسکونی است.

او افزود: از این تعداد هزار و ۸۶ واحد مسکونی در شهر‌های ساری، فریدونکنار، چالوس و رامسر در قالب طرح مسکن مهر، ۳۴۹ واحد در شهر‌های بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، جویبار، آمل و نوشهر در بخش بافت فرسوده تحویل متقاضیان شد.

دیوسالار ادامه داد: هزار و ۸۲۶ واحد مسکن شهر‌های ساری، آمل، بابل، بهشهر، بابلسر، ساری، نکا، قائمشهر، رویان، نوشهر، تنکابن، فریدونکنار، چالوس، نور، محمودآباد، گلوگاه، رامسر، عباس آباد و جویبار نیز در بخش خودمالکی افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: هزار و ۲۹ واحد مسکونی روستایی نیز امروز در بخش مسکن روستایی تحویل متقاضیان شد.

او افزود: عملیات اجرایی هزار و ۸۳۶ واحد مسکن در شهرهای آمل، خنارآباد ساری، محمودآباد، رویان و شیرگاه در طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هکتار در هفته دولت آغاز می‌شود. 

دیوسالار ادامه داد: سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن، ۱۵۵ هزار واحد بوده که باید در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی  تا سال ۱۴۰۴ ساخته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندرانگفت: در طرح حمایتی، دولت زمین لازم را به صورت رایگان و اجاره ۹۹ ساله در اختیار قرار می‌دهد و بخش از هزینه‌های ساخت توسط متقاضی و بخش دیگر از طریق دریافت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ساخت بیش از ۱۵۵ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ، هزار و ۵۵۰ هزار هکتار زمین نیاز است که حدود ۹۰۰ هکتار آن شناسایی شد.

۴ هزار و ۲۹۰ مازندرانی امروز خانه دار شدند

برچسب ها: مسکن مهر ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.