پنج طرح بهداشتی ، درمانی در لرستان بهره برداری می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت پنج طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در استان آماده بهره برداری شده است.

علی فرهادی در نشست با خبرنگاران بیان کرد: پنج طرح بهداشتی درمانی با مساحت سه هزار و ۷۸۶ مترمربع در این استان آماده شده است که تا پایان هفته دولت این طرح ها تحویل و بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه این طرح های بهداشتی درمانی در شهرهای خرم آباد، دورود، کوهدشت و رومشکان بهره برداری می شود ، اظهار داشت: این طرح ها شامل مرکز شهری روستایی "ایمان آباد" خرم آباد، مرکز سلامت شهری "بهشتی" دورود، مرکز شهری روستایی "گراب" کوهدشت، مرکز جامع سلامت "رومیانی" رومشکان و خانه بهداشت "بلوط بازه" در دلفان است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: هم اکنون ۸۵ طرح بهداشتی درمانی سطح استان در حال اجراست که عمده ترین این طرح ها سه بیمارستان جنرال نیایش خرم آباد، گهر دورود و رازی کوهدشت است.

فرهادی با بیان اینکه اجرای طرح بیمارستان نیایش خرم آباد پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد، افزود: با تامین اعتبارات این طرح تلاش می شود سال ۱۴۰۴ این بیمارستان به بهره برداری برسد و عملیات اجرایی بیمارستان های گهر دورود و رازی کوهدشت نیز در حال انجام است که امیدواریم با تامین اعتبار روند اجرای این طرح ها شتاب بیشتری بگیرد.

وی ایجاد مراکز بهداشتی درمانی، توسعه اورژانس و بخش های درمانی را از دیگر اولویت های تکمیل طرح های بهداشتی درمانی استان برشمرد و یادآور شد: این طرح ها با اعتبار ۲۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در سطح استان در حال اجرا هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه اجرای ۱۰۵ طرح بهداشتی درمانی از سال گذشته در این استان در حال اجراست، گفت: تاکنون از این مجموع ۲۰ طرح بهره برداری شده و عملیات اجرایی مابقی طرح ها نیز در قالب تفام نامه هایی در حال انجام است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.