در سال مالی ۱۴۰۱ حدود ۹ هزار میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شده است.

سعید فانی رئیس خزانه معین چهارمحال و بختیاری گفت: در سال مالی ۱۴۰۱ حدود ۹ هزار میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت شد و دستگاه‌ها فرصت دارند مانده اعتبار را تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ جذب کنند که هنوز هزار میلیارد تومان اعتبار آن جذب نشده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰ جلسه در خصوص جذب اعتبارات برگزار شده است و تلاش همه مدیران و کارگزاران بر این است تا اعتبارات در موعد مقرر جذب شوند.

فانی با اشاره به اینکه طرح معافیت‌های مستقیم از سال ۱۳۹۷ شروع شده است، اضافه کرد: ۲۵۱ هیئت برای معافیت‌های مستقیم تشکیل شده و مالیات‌های قطعی مجددا در این هیئت‌ها مطرح شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: بیش از ۸.۵ میلیارد تومان مالیات‌های قطعی که مرجعی برای طرح مجدد نداشتند تعدیل شده و به پرداخت‌کننده‌ها برگشت داده شد.

فانی گفت: ۳۸ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان شناسایی شد که تا کنون ۳۱ مورد آن به مبلغ ۲۱۳ میلیارد تومان فروخته و صرف پروژه‌های عمرانی شده است.
رئیس خزانه معین چهارمحال و بختیاری افزود: ۷۰ ملک جدید شناسایی شده است که در حال پیگیری برای بازگشت پول این املاک به خزانه هستیم.
وی اضافه کرد: سامانه املاک دستگاه‌های اجرایی راه‌انداری شده است که طی آن هشت هزار و ۵۰۰ ملک شناسایی و دو هزار و ۹۵ فقره حساب دولتی راکد و مسدود تعیین تکلیف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار