چرا اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشکذر تاخیر داشت؟

فرماندار اشکذر گفت: عمده مشکلات و علت تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشکذر، آزادسازی اراضی مورد نیاز در جنگل‌های دست کاشت بود.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر گفت: عمده مشکلات و علت تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشکذر، آزادسازی اراضی مورد نیاز در جنگل‌های دست کاشت و حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری بود.

او افزود: با توجه به مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت می‌توان اذعان داشت که این موضوع، کار نشدی بود که شد.

ردائی ادامه داد: با توجه به تعداد متقاضیان ثبت‌نام شده و بررسی میزان اراضی موردنیاز، پیگیری‌ها صورت پذیرفت و پس از آزادسازی اراضی در شهر‌های مجومرد و اشکذر، مرحله آماده‌سازی سایت پروژه برای تحویل قطعات به متقاضیان واجد شرایط در حال اجرا است.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشستی که جمعی از جوانان و مسئولان شهرستان حضور داشتند این مطالب را بیان کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه با اعلام آمادگی شهرداری اشکذر، عملیات اجرایی آماده سازی سایت پروژه نهضت ملی مسکن آغاز شده است، گفت: پس از تکمیل عملیات آماده سازی و قطعه بندی اراضی، قطعات به مساحت تقریبی ۲۲۰ متر طی فرآیند قانونی برای ساخت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

روح الله ردائی گفت: هزینه آماده سازی قطعات در طرح نهضت ملی مسکن از سوی شورای مسکن استان، علی‌الحساب ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده و متقاضیان واجد شرایط و تأیید شده باید این مبلغ را در بانک عامل به حساب خود واریز کنند.

به گفته این مسئول: مبلغ ذکر شده تا زمان برداشت در پایان مرحله آماده‌سازی قطعات، در حسابشان بلوکه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.