مسئول محور سامرا در مواکب سازمان اوقاف خبر داد؛

تکریم زائران حسینی در موکب امامزادگان قم در سامرا

حجت‌الاسلام موسوی متقی گفت: تکریم زائران، اولویت اول موکب امامزادگان استان قم در این شهر بوده و موکب تحقق تکریم زائران به بهترین شکل شده است.

حجت‌الاسلام موسوی متقی، مسئول محور سامرا در مواکب سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی، همه خدام حضرت سیدالشهدا (ع) به نوعی، به زائران خدمت می‌کنند.

او گفت: خادمان موکب امامزادگان استان قم در شهر سامرا، هم به زائران حسینی خدمت می‌کنند و هم در خدمت زائران حضرات امامین هادی (ع) و حسن عسکری (ع) هستند.

مسئول محور سامرا در مواکب سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که اداره کل اوقاف استان قم، طی چند سال گذشته موکبی عظیم را در این شهر برپا می‌کند، مطرح کرد: این موکب خدمات شایسته‌ای را در زمینه‌های پذیرایی، اسکان و امور فرهنگی به زائران ارائه می‌کند.

حجت الاسلام موسوی متقی ادامه داد: تکریم زائران، اولویت اول موکب امامزادگان استان قم و مسئولان و خدام این موکب بوده و رضایتمندی زائران را در پی داشته است.

مسئول محور سامرا در مواکب سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشکر از مدیران اوقاف استان قم و خدام بقاع متبرکه استان که در این موکب مشغول فعالیت هستند، افزود: امیدواریم این زحمات خالصانه، مورد رضایت خداوند و امام حسین (ع) قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار