۳۳ هزار قزوینی در سامانه سماح ثبت نام کردند

مدیر حج و زیارت قزوین از نام نویسی ۳۳ هزارتن از شهروندان استان در سامانه "سماح" به منظور شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

بشیر سلیمی مدیر حج و زیارت قزوین گفت: سامانه مرتبط با ثبت‌نام زائران اعزام به کربلای معلی از ۱۰ مرداد ماه گذشته تا ۲۰ شهریور ماه جاری فعال شده و متقاضیان می‌توانند به صورت گروهی یا انفرادی در این سامانه ثبت‌نام کنند

وی اظهارکرد: زائران برای پیش‌ثبت نام در پیاده روی اربعین حسینی می‌توانند از طریق سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir اقدام به نام‌نویسی کرده یا با مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز در سطح استان ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گفته وی، با توجه به در پیش بودن ایام پیاده روی اربعین حسینی شاهد ترافیک در ثبت نام زائران هستیم و از زائران درخواست داریم تا ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

سلیمی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سماح برای زائران اربعین الزامی است، افزود: با توجه به اتصال این سامانه به سامانه نیروی انتظامی، تنها به زائرینی که در این سامانه ثبت نام کرده باشند اجازه خروج از کشور داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ اعزام نیز الزامی است و متقاضیان در صورت لزوم باید از هم اکنون برای دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار