تحقق رویای در راه ماندگان برای رفتن به کربلا + فیلم

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مازندران با راه اندازی دو پویش مشتاقان زیارت اربعین را امسال به کربلا اعزام کرد.

محمد آهنگران، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در کربلای معلی گفت: این ستاد در راستای ارج نهادن به اجتماع میلیونی اربعین و حمایت از گروه‌های مردمی با راه اندازی دو پویش در سه حوزه فعالیت کرده است.

او با بیان اینکه این سه حوزه شامل حمایت از افراد کم برخوردار زائر اولی، افراد حاشیه نشین و حمایت از مواکب بوده است، افزود: در بخش حمایت از مواکب اقلام و وسایل مورد نیاز این موکب‌ها با همکاری استانداری وستاد بازسازی عتبات عالیات تامین شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران ادامه داد: در پویش کاروان رهسپاران عصر ظهور نیز ۱۶۰ زائراولی با ۴ اتوبوس به صورت رایگان از محلات کمتر برخوردار و حاشیه شهر به کربلا اعزام شدند.

محمد آهنگران گفت: در قالب پویش سفیر احسان با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز ۴۵۰ نفر به این سفر معنوی اعزام شدند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران از اعطای کمک هزینه سفر کربلا به مشتاقان حضور در پیاده روی اربعین حسینی در قالب پویش سفیر احسان خبر داد و افزود: سه میلیارد و چهارصد میلیون ریال اعتبار به افراد مشتاق به زیارت اربعین حسینی اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.