کلنگ ساخت راه اصلی بمپور به دلگان از سه راهی شمس آباد به طول ٢٧ کیلومتر امروز سه شنبه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران و مردم این استان به زمین زده شد.


استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: توجه به جاده و مسیرهای ارتباطی در سیستان و بلوچستان از اهمیت به سزایی برخوردار هست و برنامه ریزی برای توسعه و بهبود وضعیت راه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

محمد کرمی افزود: ایجاد مسیرهای ارتباطی استاندارد و ایمن علاوه بر اهمیتی که در کاهش وقوع تصادفات و حفظ جان افراد دارد، یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: تجهیز و ارتقاء زیرساخت راه‌های سیستان و بلوچستان در کنار مبادلات اقتصادی، تجاری و گردشگری می‌تواند رنگ و بوی زیبایی به افزایش رفاه، آسایش و معیشت زندگی مردم منطقه بدهد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: برای ساخت این ٢٧ کیلومتر که دارای ۵۴ دهنه پل هست یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

حمزه امیریان اظهار کرد: ساخت جاده اصلی بمپور به دلگان تا سه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مسیر بمپور به دلگان بخشی از کریدور بزرگ شرق به غرب در مرکز سیستان و بلوچستان است که از سراوان شروع می‌شود و تا شهرستان دلگان ادامه دارد که نقش مهمی در رونق حمل و نقل در منطقه دارد.

  ۲ قطعه دیگر این طرح از طرف دلگان با اعتبار بیش از ٣٠٠ میلیارد تومان در گذشته شروع شده و فاصله بمپور به دلگان ۱۰۰ کیلومتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار