آغاز کلاس گذاری سواد آموزی در کردستان از ۱۸ شهریور

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: کلاس گذاری دوره‌های سواد آموزی در شهرستان‌ها و مناطق استان سال ۱۴۰۲ ، از ۱۸ شهریور ماه جاری آغاز می‌شود.

گلبهار خسروی امروز در دومین نشست کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی و ستاد امتحانات استان با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان نهضت سواد آموزی ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر حجم به منظور پوشش برنامه‌های آموزشی و مکمل سواد آموزی به استان ابلاغ شده است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: از مجموع ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر حجم ابلاغی به استان، پنج هزار و ۳۰۰ نفر مربوط به دوره سواد آموزی، چهار هزار و ۵۰۰ نفر مربوط به دوره انتقال و چهار هزار نفر نیز مربوط به دوره تحکیم می‌باشد که بر اساس آخرین وضعیت بی سوادان و کم سوادان باقی مانده در جامعه هدف، حجم ابلاغی به استان در بین شهرستان و مناطق جهت کلاس گذاری توزیع شده است.

او با بیان اینکه برنامه‌های این حوزه در دو بخش آموزشی و مکمل اجرایی و پیگیری می‌شود، اظهار داشت: در کنار حجم ابلاغی مربوط به برنامه‌های آموزشی، حجم برنامه‌های مکمل شامل، نماز کلید بهشت، طرح خواندن با خانواده، آموزش رایانه و حلقه‌های کتابخوانی نیز متناسب با دوره‌های سواد آموزی در سطح استان اجرایی می‌شود.

معاون سواد آموزی استان از ارسال دستورالعمل کلاس گذاری سال ۱۴۰۲ به شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و گفت: کلاس گذاری دوره‌های سواد آموزی در سال جاری از ۱۸ شهریور ماه آغاز و تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار