مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد از صدور سند مالکیت تمام طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان خبر داد.

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد با اشاره به شعار سال مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید گفت: امسال تمام تلاش ما در بخش‌های مختلف به ویژه مستندسازی اراضی و املاک، تحقق شعار امسال است تا زمینه رشد تولید با این کار فراهم شود.

او افزود: به این منظور بطور میانگین ماهانه بیش از هزار سند مالکیت کاداستری املاک طرح نهضت ملی مسکن در واحد‌های ثبتی استان یزد صادر و تحویل داده شده است. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران واحد‌های ثبتی و تا پایان سال، در مجموع ۳۰ هزار سند مالکیت کاداستری تک برگ در سراسر استان صادر و تحویل داده می‌شود.

اقبال خاطرنشان کرد: تعداد ۲۳ هزار و ۶۰۰ سند مالکیت مربوط به واحد‌های مسکن ویلایی "پردیس زندگی" به عنوان بزرگترین مجموعه ویلایی کشور در یزد است که تا پایان سال به مسکن و شهرسازی تحویل داده می‌شود.

عضو شورای حفظ حقوق بیت المال یزد ادامه داد: اراضی ۳۷۷ هکتاری شهرک پردیس زندگی در جاده یزد به تفت، اراضی ۴۰۰ هکتاری در محله حسن آباد و اراضی ۴۰۰ هکتاری در ابتدای جاده یزد ـ بافق از جمله نقاطی است که واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در آنجا در حال ساخت است.

اقبال گفت: تیر امسال نیز با حضور معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و در جلسه شورای قضایی استان یزد، بزرگترین سند مالکیت طرح نهضت ملی مسکن در این استان با مساحت ۳۳۰ هکتار صادر و تحویل راه و شهرسازی به عنوان متولی این بخش تحویل داده شد.

او با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در بخش اراضی ملی و کشاورزی هم اظهار داشت: یزد در عمل به منویات رهبری در اجرای قانون جامع حدنگار و کاداستر اراضی ملی و زراعی و کشاورزی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.