آماده باش کامل جهت پایداری شبکه‌های ارتباطی در آخرین موج سفر‌های تابستانی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از آماده باش کامل جهت پایداری شبکه‌های ارتباطی در آخرین موج سفر‌های تابستانی خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در خصوص پیش بینی تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه‌های ارتباطی در ایام تعطیلات تابستان و آخرین روز‌های سفر‌های تابستانی، گفت: با توجه به ده روز پایانی از ایام تعطیلات تابستانی و خیل عظیم ورود مسافران به شمال کشور بویژه استان مازندران، با تلاش شبانه روزی همکارانمان در حوزه ارتباطات، تمهیدات لازم جهت ارائه سرویس‌های با کیفیت ارتباطی به مشترکین و برقراری ارتباطاتی پایدار و مطلوب در استان مازندران اندیشیده شده است.

او افزود: توسعه ظرفیت شبکه، افزایش کانال‌ها و مسیر‌های ارتباطی، نصب دکل‌های سیار، افزایش ظرفیت شبکه ها، نصب تجهیزات جدید در مناطق گردشگری و پرتردد استان و ... از جمله تمهیداتی است که در راستای پایداری زیرساخت‌ها در استان در نظر گرفته شده است.

اعزی گفت: پیش بینی‌های لازم به منظور جلوگیری از هرگونه قطعی مسیر‌های ارتباطی توسط گروه‌های فنی و پشتیبانی بعمل آمده و کشیک‌ها در آماده باش کامل جهت رفع نقص‌های احتمالی مسیر‌های زیرساختی بوده اند که این تلاش همکارنمان مجموعه ارتباطات استان شایسته تقدیر است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در خاتمه افزود: مردم شریف استان و مسافران و گردشگران می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۴۲۱۹۳۳۶ و ۰۱۱۳۳۳۵۹۹۷۰ مشکلات و موارد مرتبط با حوزه ارتباطات را اعلام کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و رفع گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.