شهردار منطقه۱۳ از رسیدگی ویژه به خیابان های پیروزی، تیموری فر و بزرگراه شهید یاسینی در قالب طرح پنج‌شنبه های نگه‌داشت شهر خبر داد.

 

محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون طرح نگه‌داشت پنجشنبه ها در خیابان های اصلی و محور های منتخب اجرایی شده است، گفت : این طرح که به عنوان طرح های اولویت دار شهرداری تهران و منطقه۱۳ است، همچون پنج‌شنبه های گذشته در ضلع شمال و جنوب خیابان پیروزی نواحی یک و دو ، خیابان تیموری فر ناحیه۳ و جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی ناحیه۴ به اجرا در آمد.

او افزود: در  این طرح، گروه های اجرایی خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی، مسیل ها و واحد ۱۳۷ با همه تجهیزات حضور فعال داشتند و با نظارت رئیس خدمات شهری منطقه و شهرداران نواحی در راستای اقدامات مورد مطالبه شهروندان و چالش های محلات ، خدمت رسانی کردند.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: برای افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان، این طرح در قالب اقداماتی از قبیل لایروبی نهرها، شست و شوی المان‌ها و سیمای شهری، امحای پوستر و تبلیغات غیرمجاز، رفت‌وروب خیابان‌های اصلی و محلات، اقدامات زیست‌محیطی، بازپیرایی و آراستن فضای سبز و ایمن‌سازی معابرشهری و... با کیفیت و جدیت به اجرا در آمد.

عی‌احمدی در خصوص رسیدگی به محور جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی تصریح کرد: روزانه هزاران خودرو از این محور به عنوان مبادی شرق تهران به پايتخت تردد دارند و رسیدگی و نگه‌داشت این مسیر از سوی معاونت خدمات شهری منطقه ضرورت دارد و در این راستا نظافت و شست و شوی حاشیه بزرگراه انجام و کمک به سزایی به ساماندهی فضای سبز  میانی و حاشیه این بزرگراه و رسیدگی به علائم ترافیکی و جداول می کند. ضمن اینکه، لایروبی چند کیلومتری نهرها بزرگراه نیز به شکل ویژه انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار