معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: ارتباط بین سرمایه گذارانی از اقلیم کردستان عراق و فعالان اقتصادی در قزوین می تواند ظرفیت های جدیدی را برای پیشرفت همه جانبه ایجاد کند.

رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین در نشست مشترک مسئولان اقتصادی استان با هیئت اقتصادی اقلیم کردستان عراق گفت: قزوین یکی از استان‌های امن برای سرمایه‌گذاری است و از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق دعوت می‌کنیم بدون واسطه با واحد‌های صنعتی قزوین در ارتباط باشند.

رحمانی بیان کرد: امیدوارم این جلسه و سفر مقامات اقلیم کردستان زمینه ساز برقراری ارتباط بیشتر بین سرمایه‌گذاران عراق با تولیدکنندگان قزوین شود.

به گفته وی، استان قزوین جزو ۵ استان برتر تولیدی کشور است و در تولید محصولاتی مانند مرغ، گوشت قرمز و صیفی جات سرآمد است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: استان قزوین در حوزه سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های مغفول مانده دیگری مانند گردشگری تاریخی، گردشگری طبیعی و گردشگری درمانی دارد؛ از مردم اقلیم کردستان عراق دعوت می‌کنیم ضمن سفر به قزوین از ظرفیت‌های گردشگری موجود استفاده کنند، ما به دنبال توسعه گردشگری طبیعی، تاریخی و درمانی در قزوین هستیم چرا که زیرساخت‌های آن در قزوین موجود و به مرور تقویت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار