همسر سابق "نیوت گینگریچ"، رئیس پیشین مجلس نمایندگان و نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا ، رسوایی های اخلاقی او را فاش کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان، در حالي كه رقابتهای نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وارد مرحله تازه ای شده است، شب گذشته همسر سابق گینگریچ افشاگری های تکان دهنده ای درباره زندگی شخصی او انجام داد که به شدت در رسانه های آمریکا مطرح شده و در کانون توجه افکار عمومی این کشور قرار گرفته است.

ماریان گینگریچ(Marianne) در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز آمریکا گفت:« یک روز با نیوت گینگریچ صحبت می کردم.به او گفتم که ما برای مدت طولانی با یکدیگر زندگی می کنیم.وی با سخنانش می خواست روابط زناشویی باز داشته باشد (به این معنا که با هرکسی که بخواهد رابطه داشته باشد).اما من درخواست او را رد کردم.آن موقع بود که متوجه شدم او در زندگی اش با فرد دیگری است.پاسخ من به درخواست او منفی بود.من نه گفتم زیرا این رابطه دیگر ، ازدواج نخواهد بود.» کالیستا بیسک (Callista Bisek) که اکنون همسر نیوت گینگریچ شده است و با نام کالیستا گینگریچ شناخته می شود در آن زمان در کنگره دستیار نیوت گینگریچ بود.این دو نفر بعدها با هم ازدواج کردند.

در گفتگوی نیوت گینگریچ با همسر سابقش ، گینگریچ اذعان کرده بود درحالیکه متاهل بوده با کالیستا بیسک برای مدت شش سال روابط نامشروع داشته است.به گفته ماریان گینگریچ « نیوت گینگریچ به همسر دومش خیانت کرد تا با معشوقه اش ازدواج کند.» همسر اول نیوت گینگریچ، جکی باتلی گینگریچ(Jackie Battley) بود .

نکته جالب توجه اینکه به گفته ماریان ، نیوت گینگریچ زمانیکه با جکی باتلی زندگی زناشویی داشت ، با ماریان رابطه نامشروع برقرار کرد که این روابط به طلاق جکی باتلی و ازدواج نیوت با ماریان منجر شد که در نهایت خود ماریان هم همین تجربه را پشت سر گذاشت. ماریان گینگریچ در گفتگویش با ای بی سی تصریح کرد چگونه شوکه شد وقتی متوجه شد «نیوت گینگریچ در اتاق خواب من در آپارتمانمان در واشنگتن با کالیستا رابطه نامشروع برقرار کرده است.» ماریان گینگریچ در این گفتگو تصریح کرد:« نیوت هرشب به من زنگ می زد و در پایان صحبتهایش می گفت عاشق من است آن هم درست درحالی که کالیستا در کنارش بود و به این صحبت گوش می کرد!» همسر سابق نیوت گینگریچ دربخشی از این مصاحبه تصریح کرد :« مدت کمی پس از آنکه پزشکان تشخیص دادند من به بیماری ام اس مبتلا هستم نیوت درخواست طلاق را مطرح کرد.

این درحالی بود که پزشکان اکیدا توصیه کرده بودند من به علت شرایط بیماری ام نباید تحت فشار روانی قرار بگیرم.» گینگریچ درباره این مطالب گفته است:« من از خدا خواسته ام بخاطر گذشته ام مرا ببخشد اما مردم آمریکا باید دستاوردها و سوابق مرا مدنظر داشته باشند.ماجرایی که همسر سابقم مطرح کرده اشتباه است.

نیوت گینگریچ از تندروهای اردوی جمهوری خواهان است که چندی پیش ماهیت وجودی فلسطینی ها را کاملا انکار کرده بود و از گزینه اقدام نظامی برضد ایران نیز حمایت می کند.

گفتني است،  باتوجه به بافت سنتی مردم کارولینای جنوبی، افشاگری های مذکور به شدت به ضرر نیوت گینگریچ تمام خواهد شد./ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار