لهستان قهرمان والیبال اروپا شد

تیم ملی والیبال لهستان توانست ایتالیا را شکست دهد و فاتح مسابقات قهرمانی اروپا شود.

در آخرین بازی از مسابقات والیبال قهرمانی اروپا در شهر رم ایتالیا، تیم‌های ایتالیا و لهستان در فینال مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که لهستان مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر میزبان مسابقات را شکست داد و قهرمان شد.

ست اول: ایتالیا ۲۰ - لهستان ۲۵

بازی در ست اول در جو سنگین سالن شهر رم با شروع خوب لهستانی‌ها آغاز شد. نوربرت هوبر در همان ابتدا با سرویس‌های دیدنی‌اش چهار امتیاز تیم لهستان را پیش انداخت و در ادامه آبشار‌های عالی ویلفردو لئون، شیفکا و کاژمارک عرصه را بر ایتالیا تنگ کرد و این ست با برتری تیم لهستان پایان پذیرفت. البته ایتالیایی‌ها در اواخر ست به خود آمدند، ولی دیر شده بود.

ست دوم: ایتالیا ۲۱ - لهستان ۲۵ 

بازی در آغاز ست دوم با برتری خفیف ایتالیا شروع شد، اما لهستانی‌ها با سرویس‌های خوب ویلفردو لئون و یانوش توانستند جلو بیفتند و این‌بار ایتالیایی‌ها بودند که با دفاع‌های خوب و توپ گیری عقب زمین بازی را برابر کردند، تا اینکه ویلفردو لئون پشت سرویس رفت و با زدن سرویس‌های دیدنی دریافت تیم ایتالیا را مختل کرد و عامل اصلی پیروزی لهستان در این ست شد.
در ست دوم ویلفردو لئون با زدن سرویسی با سرعت ۱۳۶ کیلومتر بر ساعت غوغا به پا کرد و تنها سه کیلومتر با زدن رکوردی جدید فاصله داشت رکوردی که در حال حاضر مال خود اوست، زدن سرویس با سرعت ۱۲۰ کیلومتر به بالا دیگر برای او معمولی شده است. پ

ست سوم: ایتالیا ۲۳- لهستان۲۵ 

در این ست که ایتالیا چیزی برای از دست دادن نداشت با کمک و تشویق هواداران خود بازی را خوب شروع کرد و چندین امتیاز جلو افتاد، اما لهستانی‌ها بازهم با تجربه بیشتر خود به بازی برگشتند و با سرویس‌های دیدنی و همچنین اشتباهات فراوان ایتالیایی‌ها توانستند این گیم را در حضور بیش از دوازده هزار نفر هوادار ایتالیایی از آن خود کنند و عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار