قدردانی وزیر بهداشت از مجاهدت ۷ هزار خادم سلامت در راهپیمایی اربعین

وزیر بهداشت از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی ۷ هزار نیروی حوزه سلامت در ارائه خدمات به زائران قدردانی کرد.

بهرام عین اللهی با صدور پیامی از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی ۷ هزار نیروی حوزه سلامت در ارائه خدمات به زائران حسینی در اربعین و زوار حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر قدردانی کرد.

 متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ (حج ۳۲)
 
راهپیمایی پرشکوه و با عظمت شیفتگان و دلدادگان آستان‌های مطهر حسینی و رضوی در اربعین و همچنین دهه پایانی صفر، صحنه‌هایی درخشان و جاودانه از عشق به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را رقم زد و اشتیاق زلال و وصف ناپذیر ۷ هزار خادم سلامت در مسیر خدمت به زائران این آستان‌های مقدس را جلوه‌هایی ابدی و توصیف ناشدنی بخشید. 
 
این بار نیز با حضور پرافتخار زائران و خادمان صدیق آنان از جمله خادمان سلامت، مناسک راهپیمایی اربعین، عالمگیر و مراسم سوگواری دهه پایانی صفر جهانی شد؛ این خون حسین بن‌علی (ع) است که پس از ۱۴۰۰ سال می‌جوشد و روز به روز تازه‌تر می‌شود، این حب رسول خدا (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که هر روز زنده‌تر می‌شود؛ این پیام حق جویی و آزادگی است که از حلق اباعبدالله (ع) و گلوی زینب کبریٰ (سلام الله علیهما) در نهایت غربت و تنهایی صادر می‌شود و عالم را فرا می‌گیرد. اهل بیت (علیهم‌السّلام) متعلّق به انسانیّت و افتخار ما شیعیان آن است که پیروان اهل بیت (ع) باشیم. در روزگاری که دشمنان اسلام و امّت اسلامی با انواع ابزار‌ها از پول و سیاست و سلاح علیه امّت اسلامی توطئه می‌کنند، خداوند متعال مراسم راه‌پیماییِ اربعین و دهه پایانی صفر را به برکت حضور میلیونی زائران و خادمان ایشان از جمله پزشکان، پرستاران، فعالان حوزه بهداشت و اورژانس شکوه و عظمت بخشیده است. این آیت عظمای الهی و نشانه اراده لایزال خداوند بر نصرت امّت اسلامی است.
 
اینجانب بر خود لازم می‌دانم از مجاهدت‌های بی وقفه و شبانه‌روزی نیرو‌های حوزه بهداشت، درمان، اورژانس و همه همکارانم که با اخلاص و با قصد قربت در مسیر خدمت به زوار اهل بیت علیهم السلام گام برداشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.
 
از خداوند بزرگ برای همه عزیزانی که حلاوت خدمت به زائران را بر شیرینی پیاده روی اربعین و تشرف به زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) مقدم داشتند و نیز در جوار حرم مطهر رضوی به تأمین سلامت زائران همت گماشتند، مزید توفیق در سایه الطاف الهی و عنایت اهل بیت (ع) را خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار