مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: امسال ۳ هزار و ۸۵۰ دانش‌آموز کلاس اولی در سطح شهرستان به مدرسه می‌روند.

مهدی عابدینی‌نیا گفت: جشن شکوفه‌ها با حضور کلاس اولی‌ها ۲۹ شهریورماه در تمام مدارس و به صورت نمادین در دبستان «کوثر فخریه» برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه امسال در مجموع حدود ۲۳ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در سطح شهرستان تحصیل می‌کنند، گفت: امسال حدود ۴۲ هزار دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی و متوسطه همزمان با آغاز سال‌تحصیلی و اول مهرماه به مدرسه می‌روند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه جشن بازگشایی مدارس (جوانه‌ها) اول مهرماه به صورت نمادین در دبیرستان متوسطه دوره اول «سردار قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد، گفت: برنامه «یک روز با هنرستان من» ۲۸ شهریورماه در هنرستان «شهید باقری» و جشن غنچه‌ها ویژه پیش‌دبستانی‌ها ۱۶ مهرماه برگزار خواهد شد.

عابدینی نیا با تأکید بر اینکه بر خلاف شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آغاز سال‌تحصیلی از آبان‌ماه، مدارس اول مهر بازگشایی می‌شوند، گفت: با اجرای خوب پروژه مهر، مدارس شهرستان آماده آغاز سال‌تحصیلی هستند.

اوبه کمبود ۲۲۶ معلم در مقطع ابتدایی همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید اشاره و گفت: هم اکنون در مقطع متوسطه نیز حدود ۲۰۰۰ ساعت خالی داریم که پیگیری می‌کنیم تا پایان هفته به کمتر از این میزان برسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه برای جبران کمبود نیروی انسانی از فرهنگیان بازنشسته و ماده ۲۸ (جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی) استفاده می‌کنیم، ابرازامیدواری کرد که برای اول مهر تمامی کلاس‌ها دبیر و آموزگار داشته باشند.

عابدینی نیا درباره کمبود فضای آموزشی نیز گفت: مدارس دارای کد تخریب و خطرساز به شیفت دوم مدارس دیگر منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.