سامانه پنجره واحد بومی صدور مجوزها و ارائه خدمات در مازندران راه اندازی شد.

امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از راه اندازی سامانه پنجره واحد بومی صدور مجوزها و ارائه خدمات در استان خبر داد و گفت: همه استعلامات بین دستگاهی در مازندران بصورت کاملا الکترونیک و بر بستر یک سامانه پنجره واحد صدور مجوز استانی شکل خواهد گرفت.

او افزود: این سامانه بطور آزمایشی حدود ۲ ماه با آموزشی که به دستگاه‌های اجرایی دادیم فعال بود و اخیراً هم با سفر وزیر کشور به استان ازش رونمایی شد.

معان توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به عملیاتی شدن فاز دوم این سامانه، گفت: در حال حاضر پیگیر اجرایی شدن فاز دوم این سامانه هستم تا از لحظه ثبت درخواست و صدور مجوزات بصورت هوشمند و کاملا الکترونیک انجام گیرد.

محبی با تاکید بر اینکه این سامانه معطلی‌های را به حداقل و سرعت صدور مجوزات را افزایش می‌دهد، افزود: فعلا این سامانه همه استعلامات بین دستگاهی دستگاه‌های اجرایی را در خصوص صدور هرگونه مجوزات در استان رو پوشش می‌دهد و می‌تواند گامی موثر در تسهیل، تسریع و نظارت و رصد صدور مجوزات استان باشد که از همین طریق مشکلات و معطلی‌ها و قصوری که انجام می‌گیرد در روند صدور مجوزات را شناسایی و در جهت رفعش تلاش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار