رایگان شدن اتوبوس‌های قزوین در سوم مهر

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قزوین از رایگان شدن اتوبوس‌های قزوین در سوم مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

 تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز ولایت عهدی امام زمان (عج) روز سه شنبه سوم مهر ماه جابه جایی مسافران به صورت رایگان انجام می‌شود.

تقوی افزود: با توجه به اینکه روز اول مهر بین تعطیلی و تردد کم است روز سوم مهر برای جایه جایی رایگان مسافران انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۱۵ دستگاه اتوبوس در ۱۷ خط شهر قزوین خدمات رسانی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: پیش از کرونا روزانه ۸۰ تا ۹۰ هزار مسافر جابه جا می‌شدند که این رقم به ۳۵ هزار نفر کاهش یافته است.

تقوی از همشهریان خواست که با استقبال از حمل و نقل عمومی، چون اتوبوس علاوه بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا بر افزایش خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی نقش داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر تعداد مسافران کم باشد مجبور به هزینه همه یارانه هستیم، اما اگر استقبال افزایش یابد می‌توانیم بخشی از یارانه را صرف خدمات بیشتری کنیم.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قزوین گفت: ۱۸ دستگاه اتوبوس برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی خریداری که ۴ دستکاه آن تحویل داده شده است.

تقوی پیش بینی کرد سایر دستگاه‌های خریداری شده تا پایان امسال تحویل داده شود.

وی هزینه تمام شده کرایه اتوبوس برای هر مسافر را ۸ هزار و ۵۰۰ تومان بیان کرد و گفت: این هزینه با کارت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان و به صورت نقدی ۳ هزار تومان از مسافر دریافت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار