تجلیل از کشاورزان برگزیده آذربایجان غربی

در مراسم جشن شکر گزاری برداشت محصول گندم، از ۱۶۶ کشاورز برگزیده استانی آذربایجان غربی و ۵ کشاورز نمونه ملی در ارومیه تجلیل شد.

 ۱۶۶ کشاورز برگزیده استانی و ۵ کشاورز نمونه ملی در مراسم جشن شکر گزاری برداشت محصول گندم و تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل شدند.

 آذربایجان غربی، در فرآیند انتخاب نمونه ها، تعداد ۱۶۶ کشاورز در سطح ملی و استانی در ۱۲۴ رشته پس از ارزیابی و بررسی به عنوان نمونه در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ انتخاب و معرفی شدند.

۸۵ کشاورز نمونه در سال ۱۴۰۰ و ۸۱ کشاورز نمونه در سال ۱۴۰۱ از بین بهره برداران استانی به عنوان نمونه استانی انتخاب شدند که ۵ نفر از این کشاورزان در سطح ملی نیز نمونه انتخاب شدند.

۵ کشاورز نیز به عنوان نمونه‌های ملی در رشته‌های تولیدکننده یونجه، گندم دیم، دامدار عشایر، پرواربند گوساله و زنجیره یکپارچه تولید و عرضه گوشت مرغ انتخاب شده اند.

همچنین در ادامه مراسم از زحمات و تلاش‌های مجدانه تعداد ۱۰۱ نفر از کارکنان فعال در عرصه ترویج و تولیدات کشاورزی و مروجان و کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدر دانی شد.

این مراسم سی و هفتمین دوره تجلیل از نمونه‌های ملی و سی و هشتمین دوره تجلیل از نمونه‌های استانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.