فرمانده سپاه خاش با بیان اینکه دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب، مهر تأییدی بر وحدت است، گفت: این دیدار توطئه دشمنان را خنثی کرد.

سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار  در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۸ برنامه شاخص، ۵۱ برنامه ستاره‌دار، ۱۷ برنامه الزامی و ۱۴ برنامه اختیاری با همکاری تمام صنوف، اقشار و رده‌های بسیج در شهرستان خاش برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این راستا ۱۸برنامه قبل از آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شده، افزون بر آن ۶۷ عنوان برنامه دیگر با همکاری سایر ادارات و ارگان‌ها در دست اجرا قرار دارد.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: بازسازی عملیات غرورآفرین کربلای پنج و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌ها در طول این هفته است.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به دنیا نشان داده خواهد شد، اظهار کرد: تاکنون با همراهی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شده که شاخص‌ترین نمونه آن نمایش وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان در دیدار با رهبری در ۲۰ شهریور امسال بود.

مالدار با بیان اینکه تقارن هفته وحدت و دفاع مقدس نویددهنده تقویت همبستگی و همدلی در سیستان و بلوچستان است، تأکید کرد: این استان کانون مهم و شاخص وحدت اقوام و مذاهب در کشور به شمار می‌رود.

به گفته وی؛ مردم این استان همگام با سایر اقشار ملت بصیر و انقلابی ایران با شرکت در انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف در سربلندی این نظام نقش‌آفرینی داشته و هم اکنون علی‌رغم وجود جنگ ترکیبی، شناختی و اقتصادی دشمنان، از ارزش‌های والای انسانی و انقلابی و اسلامی صیانت می‌کنند.

این مسوول افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ‌مقاومت و بازگشایی مدارس، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، برپایی نمایشگاه، دیدار با پیشکسوتان جنگ هشت‌ساله و دیدار با امامان جمعه از دیگر اقدامات در دستور کار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار