شرایط مطلوب بام ایران برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرکرد گفت: این شهرستان قابلیت، توانمندی و شرایط مطلوب و قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دارد.

حمیرا راهنورد در بازدید از تعدادی زیرساخت‌های گردشگری شهرکرد، اظهار داشت: به‌منظور تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان از توان سرمایه‌گذاران دارای اهلیت و واجدشرایط بهره‌گیری می‌شود.

وی افزود: در این راستا میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری بسته‌های سرمایه‌گذاری متنوعی آماده کرده است که به همراه مشوق‌های لازم به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


راهنورد اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرکرد نرخ بیکاری را کاهش می‌‎دهد و باعث تحول در بخش‌های مختلف توسعه‌ای این شهرستان می‌شود.

وی ادامه داد: به‌همین منظور تقویت و حمایت از دفاتر خدمات گردشگری و توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دستور کار میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرکرد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
گردشگری خوبه به شرطی که قوانین کشور رعایت بشه و با کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند چه گردشگر و چه مسئول برخورد بشه،مراکز گردشگری سامان و حاشیه زاینده‌رود خیلی از زنان و مردان حجاب را رعایت نمی‌کنند.لطفا رسیدگی کنید
آخرین اخبار