رونمایی از پوستر جام رسانه امید یزد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد از رونمایی پوستر جام رسانه امید در همایش دیده بان صبح خبر داد.

پارسائیان، مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در رونمایی از این پوستر در همایش دیده بان صبح گفت: سازمان بسیج رسانه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به سمت ایجاد بستری برای انتشار حداکثری اخبار امیدآفرین در جامعه است و بر این مبنا جام رسانه امید را برگزار می‌کند.

او تصریح کرد: برگزاری این جام به این معنی نیست که خبرنگاران روحیه مطالبه‌گری خود را کنار بگذارند و مشکلات جامعه را نبینند، بلکه در مقابل سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند حرکت رو به رشد و پیشرفت‌های کشور را به صورت واقعی به نمایش بگذارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد تاکید کرد: جام رسانه امید با حضور رسانه‌های استان و فعالان فضای مجازی در هفته بسیج، روز‌های اول آذر در استان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در یک رقابت ۲۴ ساعته به فعالیت و مسابقه می‌پردازند و منتخبان آن‌ها به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری وارد می‌شوند و مرحله نهایی آن در تهران برگزار می‌شود.

پارسائیان با بیان اینکه این جام با رویکرد دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و در قالب تیمی یا انفرادی برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در این جام به تولید محتوا می‌پردازند و کسانی که بیشترین بازدید، بیشترین واکنش مردمی و یا بیشترین تحلیل احساسی مثبت را بر اساس نگاه امیدآفرینی داشته باشند، انتخاب می‌شوند و به مراحل بعدی راه پیدا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.