مدرسه استثنایی خیرساز ۹ کلاسه در کرمان افتتاح شد

مدرسه استثنایی خیرساز ۹ کلاسه پگاه پریدار با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان افتتاح شد.

رضا رضایی امروز، پنجم مهرماه در آیین افتتاح  مدرسه خیرساز با بیان اینکه در آموزش و پرورش استان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان استثنایی و عادی وجود ندارد، گفت: خدمت به دانش آموزان استثنایی منشاء خیر و برکت است.

وی ارائه خدمات به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه را حق آن‌ها و وظیفه آموزش و پرورش دانست و گفت: تلاش ما این است که با تغییر نگاه، تفاوتی میان دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و سایر دانش آموزان نباشد تا برابری آموزشی و تربیتی را به طور کامل محقق کنیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط کشور افزود: باید خدمات نظام و انقلاب در قالب جهاد تبیین برای مردم بیان شود، زیرا وضعیت کنونی کشور در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و ورزشی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به کلنگ زنی و بهره‌برداری از روزانه سه کلاس درس در استان در یک سال اخیر افزود: در دو سال اخیر ۲۰۰ مدرسه در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از جذب ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان خبر داد و گفت: همه پروژه‌های آموزشی نیمه تمام استان در یک سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به نهضت بی نظیر مدرسه‌سازی در استان در دو سال اخیر گفت: میانگین سرانه فضای آموزشی استان کرمان تا پایان سال جاری به میانگین کشوری می‌رسد.

رضایی از رشد ۴۰ درصدی میانگین فضای ورزشی مدارس استان در دوسال اخیر نیز خبر داد و اظهار کرد: با استاندارد سازی فضا‌های آموزشی در استان به دنبال ایجاد عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار