تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تا لحظاتی دیگر در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم فوتبال نساجی که در نخستین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی دو بر صفر مقابل مومبای سیتی هند دست پیدا کرد، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی در هفته دوم این رقابت‌ها به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

ترکیب نساجی ایران مقابل الهلال عربستان را این نفرات تشکیل می‌دهند:

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی.

منابع خصوصی به الریاضیه گفتند که خورخه ژسوس پرتغالی، سرمربی تیم اول فوتبال الهلال، پس از خط زدن روبن نوس هافبک پرتغالی و ساویچ صربستانی در دیدار مقابل نساجی ایران، در خط میانی به سلمان الفرج و محمد کنو تکیه خواهد کرد.

 ترکیب الهلال در دیدار امشب به شرح زیر است:

محمد العویس، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، کالیدو کولی‌بالی، یاسر الشهرانی، محمد کانو، سلمان فرج، نیمار، میشل، مالکوم و میتروویچ.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که الهلال در دقایق پایانی موفق شد از شکست خانگی مقابل نوبهار فرار کند و فصل را با تساوی یک بر یک شروع کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار