مانور «جهاد» موجب وحشت شهرک‌نشینان در نوار غزه شد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که مانور جهاد اسلامی موجب وحشت شهرک‌نشینان در نوار غزه شد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند مانور تهاجمی «گردان‌های بیت‌المقدس» با استفاده از گلوله‌های جنگی امروز (سه‌شنبه) موجب وحشت شهرک‌نشینان در مناطق اطراف نوار غزه شد.

به گزارش المیادین، «هزی سیمانتوف» خبرنگار امور عربی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: تصمیم برای انجام مانور موشکی در غزه در نزدیکی مرز با اسرائیل (رژیم صهیونیستی) منجر به فعال شدن آژیر هشدار و ایجاد وحشت در میان ساکنان غزه شد. آن‌ها برای سال‌های طولانی است به خاطر موشک‌ها عصبی بوده‌اند.

مانور نظامی پیشرفته گردان‌های بیت المقدس

«گردان‌های بیت المقدس» نیروی نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، صبح امروز مانور نظامی تهاجمی پیشرفته با گلوله جنگی تحت عنوان «شهدا مژده پیروزی» را به پایان رساندند و اعلام کردند که این مانور در چارچوب اعتلای نبرد و آمادگی مجاهدین آن و مصادف با سی‌وششمین سالگرد آغاز نهضت است.

این گردان‌ها در بیانیه‌ای از طریق تلگرام توضیح دادند که این مانور نظامی شامل نیرو‌های نخبه و تعدادی از تخصص‌های نظامی میدانی ازجمله موشک، توپخانه، تجهیزات ضد زره و اطلاعات است.

آن‌ها اعلام کردند: این مانور تهاجمی جزئیات واقعی میدان را شبیه‌سازی می‌کند، به چندین سایت و استحکامات نظامی صهیونیست‌ها با شدت آتش حمله می‌کند، آن‌ها را کنترل می‌کند و از تلفات حمله جنگنده‌های این رژیم جلوگیری می‌کند.

گردان‌های قدس قرار است فردا (چهارشنبه) راهپیمایی نظامی باشکوهی را در شهر غزه برگزار کنند. همچنین جشنواره‌ای را در تاریخ ۶ اکتبر در میدان الکتیبه در غرب شهر غزه، همزمان بین سوریه و لبنان، تحت عنوان «شهدا منادی پیروزی هستند» و برای بزرگداشت «جهاد» و مقاومت برگزار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار