استاندار امروز در همایش بزرگ هفته وحدت در رضوانشهر همدلی بین مسلمانان اهل تشیع و تسنن در غرب گیلان را موجب افتخار دانست.

همایش بزرگ هفته وحدت؛ سردار صلح، منادی وحدت (پویش سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی) امروز (چهارشنبه ۱۲ مهر ماه) در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر با حضور علمای اهل تسنن و تشیع غرب گیلان برگزار شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این همایش گفت: همدلی بین مسلمانان اهل تشیع و تسنن در غرب استان موجب افتخار است و با توجه به اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی نماد وحدت و یکپارچگی است بایستی برنامه ریزی‌ها از این پس به گونه‌ای انجام شود تا چنین همایش‌هایی در سطح استانی و ملی برگزار شود.

در این همایش همچنین حجت الاسلام اسماعیل پوررضا، مشاور امور روحانیت در دفتر مقام معظم رهبری، ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع رضوانشهر، نماینده مردم و فرماندار این شهرستان در سخنانی به بیان اهمیت وحدت برای تعالی ایران اسلامی پرداختند.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان و ذاکرین اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های همایش بزرگ هفته وحدت در رضوانشهر بود.

همایش هفته وحدت در رضوانشهر

در پایان این مراسم تعدادی از علمای وحدت آفرین تشیع و تسنن و خانواده شهید اهل تسنن بهزاد فرهادپور که مادر این شهید بزرگوار شیعه است، تجلیل شدند.

همایش هفته وحدت در رضوانشهر

دیدار با خانواده شهید آتش نشان گیلان 

استاندار گیلان در سفر به رضوانشهر همچنین با خانواده شهید والامقام محسن نورانی سندیانی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکوی تهران در این شهرستان دیدار کرد.

عباسی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و هفته وحدت ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) گفت: راه شهدا بعد از ۸ سال دفاع مقدس همچنان در حوزه دفاع از حریم امنیت و سلامت و ولایت و خدمات رسانی به مردم گشوده است.

او با ابراز خرسندی از حضور در منازل خانواده معزز شاهد و ایثارگر افزود: فرزند جوان شما تمامی متعلقات دنیوی را برای خدمت رسانی به مردم کنار گذاشت و دل به آتش زد تا آلام حادثه دیدگان را کمتر کند.

دیدار با خانواده شهید آتش نشان گیلان 

شهید محسن روحانی سندیانی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در ۳۰ دی ۱۳۹۵ در حادثه تلخ آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران به عنوان آتش نشان در حین خدمت به مردم به فیض شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.