اربعین جلوه موفقیت نظام

استاندار قزوین گفت: حماسه با شکوه اربعین یکی از جلوه‌های موفقیت برای نظام و وفاداران به نظام است که باعث شادی روح مطهر شهداییست که روزی در این مسیر گام بر می‌داشتند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد اربعین استان قزوین گفت: اگر بخواهیم برای نظام و وفاداران نظام نمونه‌هایی از موفقیت را برشماریم، بی شک یکی از این موفقیت‌ها همین موضوع اربعین است و امروز در حالی از مهران میلیون‌ها نفر راهی کربلا می‌شوند که صد‌ها هزار در این منطقه جانشفانی کرده و در این مسیر جانشان را تقدیم کرده اند.

 اعلایی افزود: جای شگفتی و افتخار آفرینی است که شهرستان مهران که روزی منطقه عملیاتی برای مقاومت در مقابل حمله دشمنان به خاک دشمنان جمهوری اسلامی ایران بوده امروز تبدیل به قرارگاه اعزام زائران اباعبدالله الحسین (ع) شده است و همان انگیزه و نشاطی که در بین شهدا بود امروز در خادمین اربعین وجود دارد. 

وی با بیان اینکه به طور قطع این موضوع یکی از شادی آورترین موضوعات برای ارواح مطهر شهدا می‌باشد، گفت: اگر بخواهیم برای نظام و وفاداران نظام نمونه‌هایی از موفقیت را برشماریم، بی شک یکی از این موفقیت‌ها همین موضوع است. 

اعلایی گفت: وقتی واقعه‌ای با این عظمت شکل می‌گیرد طبیعی است که دنیای استکبار سعی در نادیده گرفتن آن داشته باشد که این موضوع هم نشان دهنده اهمیت این واقعه و بغض و کینه دشمنان نسبت به نماد‌های تقید ملت ایران و تمامی مسلمانان به آرمان‌های اهل بیت است. 

استاندار قزوین با اشاره به منویات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد، بیان کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا مسیر کربلا هموار و در مسیر قدس قرار داریم، موضوعی که مقام معظم رهبری هم در صحبت روز گذشته خود اشاره کردند و فرمودند که مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان نابودی رژیم صهیونیستی را بعید، ولی جمهوری اسلامی ایران آن را قریب می‌داند و امیدواریم در آن روز در دنیا باشیم و این موفقیت‌ها را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه استان قزوین یکی از استان‌های پیشگام در بحث اربعین و به ویژه مردمی سازی اربعین است، گفت: جمع بزرگی از خدمتگذاران استان دلباخته اربعین هستند و به صورت مستمر در این زمینه برنامه ریزی می‌کنند و بخش مهمی از احساس تکلیف این افراد اعتلای پرچم اربعین است، اربعین در کنار برکات دیگری که دارد یک رفاقت و برادری را در بین مدیران و مجموعه‌های مردمی ایجاد کرده است.

اعلایی اضافه کرد: پارسال ستاد اربعین استان در بحث مردمی سازی پیشرو بود که امسال این موضوع به اوج خود رسیده است و سال‌های آینده هم این روند با جدید ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار