استقامت ۱۰۰ روزه نیروی انتظامی در سال گذشته مثال زدنی است

حجت الاسلام ادیانی گفت: صبر و استقامت مثال زدنی ۱۰۰ روزه سال گذشته نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاشگران مایه مباهات و سرافرازی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  به مناسبت آغاز هفته انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

با سیر و حرکت زمان، بار دیگر هفته انتظامی فرا رسید تا فرصت مغتنمی را برای مرور مجاهدت‌های خاموش، مظلومانه و پر برکت شما سبزپوشان افتخار آفرین فراهم سازد. مجاهدت‌ها و خدمات گسترده، متنوع و سختی که زمان و مکان نمی‌شناسد، مرز‌ها و بیابان ها، جاده‌ها و روستا‌ها و شهرها، خشکی‌ها و دریا‌ها و جای جای این کشور پهناور در تمامی لحظات روز و شب، شاهدان و ناظران صامت این حقیقت اند و تصدیق کننده این ادعای متین اند که شما با همه وجود و توان خود، در حال خدمت صادقانه و بی منت به ملت بزرگوار ایران اسلامی هستید.

بر سخنوران و نویسندگان و اهل قلم و رسانه که شاهدان و ناظران ناطق اند، تبیین این حقایق برای مردم عزیز ما، یک مسئولیت حتمی دینی و اجتماعی است. مردم بیدار و بصیر ما همیشه در دوران سختی‌ها و بلایا و نا امنی‌ها حضور متعهدانه شما فرشتگان نجات و مردان امنیت آفرین را در کنار خود احساس و مشاهده کرده و قدردان شما بودند.

اقدام‌های شجاعانه و جهادی و صبر و استقامت مثال زدنی ۱۰۰ روزه سال گذشته شما در مقابله با آتش افروزان و اغتشاشگران که با طراحی و مهندسی پیچیده دشمن به صحنه آمده بودند مایه مباهات و سرافرازی انتظامی شد و رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به ارمغان آورد و مصداق این آیه نورانی شدید که "وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَى الطَّریقَةِ لَأَسقَیناهُم ماءً غَدَقًا".

اینجانب به عنوان سرباز ولایت، همچون همیشه به خدمتگزاری و نوکری شما که دل‌های رئوف و بازوان مقتدر برای مشکل گشایی مردم و کشور دارید افتخار می‌کنم و در هفته انتظامی نیز هیچ چیز شایسته‌تر و سزاوار‌تر از تشکر و قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی وقفه و بی منت شما و همراهی خانواده‌های صبورتان نیست.

در پایان هفته انتظامی را به شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان به ویژه خانواده محترم شهدای امنیت و جانبازان فداکار تبریک عرض نموده توفیق روز افزون شما را در همه عرصه‌های خدمت و زندگی، تحت عنایات امام عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی" از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی ج. ا ایران
سید علیرضا ادیانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
نیروی انتظامی ثابت کردند مردم خود را دوست دارند و متحد هستند و امروز این نیرو بیشتر در قلب مردم با رفتارهای انسانی شون جای گرفتند من الله توفیق.
آخرین اخبار