اجرای طرح‌های راهسازی به ارزش ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در مهاباد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در طول مسیر‌های منتهی به مهاباد طرح‌های راهسازی در دست اجرا بوده و ارزش ریالی این طرح‌ها ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار با نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح‌های راهسازی در محور‌های مهاباد – سردشت، محمدیار – دارلک، دارلک – مهاباد و مهاباد – میاندوآب بوده و با ارزش ۴ هزار و۵۰۰ میلیارد ریال در مراحل مختلف اجرا قرار دارند.

وی با اشاره به بخش طرح‌های نهضت ملی مسکن در مهاباد افزود: ۲۲۸ هکتار زمین مسکونی از طریق تغییر کاربری و الحاق به محدوده در شهرستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این میزان زمین تامین شده قابلیت ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی را دارد و این میزان بیش از سهمیه تعیین شده برای مهاباد است.

حمزه‌لو ادامه داد: برنامه ابلاغی ۴ ساله در مهاباد ساخت ۱۶ هزار و ۵۰۵ واحد مسکونی در بخش‌های روستایی، خودمالکی، حمایتی و بازآفرینی است.

وی گفت: در حال حاضر برای ۹ هزار و ۴۵۴ نفر از متقاضیان مهابادی تخصیص پروژه انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین در شهرستان وجود ندارد و اولویت ما خانه دار کردن آحاد مختلف مردم و تامین مسکن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.