استاندار خراسان رضوی:

تعالی بخش بودن مهمترین نقطه تمایز نظام اسلامی از سایر نظام هاست

استاندار خراسان رضوی گفت: تعالی بخش بودن مهمترین نقطه تمایز نظام اسلامی از سایر نظام‌ها در توجه به زندگی انسان و توسعه جامعه است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در آیین پایانی دومین جشنواره فرزندان آفتاب هشتم در مشهد گفت: همه الزامات در این کشور باید برای تمامی افراد جامعه فراهم شود تا بتوانند خود را در مسیر تعالی قرار دهد.

وی ادامه داد: در این انقلاب، نظام و کشور تکلیف حقوقی و وظیفه اعتقادی داریم که بر روی افرادی که شرایط عادی زندگی برایشان فراهم نیست تمرکز کنیم و فرزندان مقیم مراکز شبانه روزی بهزیستی نیز در این قالب می‌گنجند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این که شرایط باید برای این گروه از فرزندان به گونه‌ای فراهم شود تا کمبودی احساس نکنند توضیح داد: مهمترین نقطه تمایز نظام اسلامی با سایر نظام‌ها در این است که یک نظام تعالی بخش محسوب می‌شود.

نظری افزود: در صورتی که در یک طیف از جامعه عقب‌ماندگی‌هایی وجود داشته باشد باید بر روی رفع این عقب ماندگی‌ها تمرکز و اقدام شود.

وی تاکید کرد: فرزندان بهزیستی به هیچ وجه نباید احساس کمبود خانواده برایشان به وجود بیاید چرا که این افراد جزئی از خانواده ایران اسلامی هستند.

دومین جشنواره فرزندان آفتاب هشتم ویژه فرزندان هفت تا ۱۸ سال مقیم مراکز شبانه‌روزی بهزیستی خراسان رضوی است که از نیمه شهریور ماه آغاز شد و امروز ۱۳ مهر ماه پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.