رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی كردستان :

تسریع در اجرای فعالیت‌های عمرانی از اولویت‌های سازمان مدیریت کردستان است

محمدی گفت: تسهیل و تسریع در فرآیند اجرای فعالیت‌های عمرانی با رعایت کامل قوانین و ضوابط فنی و اجرایی یکی از اولویت‌های اصلی این سازمان است.

 رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان در ديدار با اعضای هيئت مديره كانون انجمن های صنفی شركت های پيمانكاري استان با اشاره به اهميت تسريع در اجراي پروژه های عمرانی به عنوان يكی از اولويت های مهم اين سازمان در سالجاری گفت : تكميل پروژه های نيمه تمام با رعايت كامل ضوابط و مقررات فنی و اجرايی يكی از مهمترين اولويت های سازمان مديريت و برنامه ريزی استان كردستان طی امسال است كه دستگاه های اجرايی ذيربط مكلف به تلاش در راستای تحقق اين مهم هستند .

اکبر محمدی با تاكيد بر لزوم رفع چالش ها و مشكلات پيش روی پيمانكاران استان بيان داشت : همراهی سيستم بانكی استان در كنار پرهيز از بروكراسی های زائد اداری می تواند زمينه ساز توسعه فعاليت پيمانكاران و استفاده از اين ظرفيت عظيم در تبديل استان كردستان به يك كارگاه عظيم عمرانی باشد .

وی اجرای كامل قوانين و مقررات فنی و اجرايی توسط پيمانكاران در پروژه های عمرانی را كمك به حفظ و حراست از بيت المال دانست و خاطر نشان كرد : اين سازمان با تمام توان در راستای كيفی بخشی و رعايت استاندارد های لازم در پروژه های تعريف شده استان همت گماشته و از اختيارات كامل نظارتی خود جهت رعايت ضوابط موجود در راستای حراست از حقوق مردم و جلوگيری از تضييع بيت المال اقدام خواهد كرد .

محمدی در بخش ديگری از سخنان خود آموزش را يكی از اركان اصلی توسعه پايدار در هر كشور برشمرد و گفت : از آموزش پيمانكاران و دستگاه های اجرایی در تمامی حوزه ها و برای كليه شركت ها اعم از تازه تاسيس و يا شركت های مراجعه كننده برای تمديد پروانه فعاليت حمايت نموده و تمامی تلاش خود را برای توسعه آموزش ها در سالجاری به كار خواهيم بست .

در پايان رئيس سازمان مديريت استان كردستان ابراز اميدواری كرد تا با همكاری بخش دولتی و خصوصی شاهد شكوفايی استان در تمامی حوزه ها بويژه فعاليت های عمرانی در سالجاری باشيم . 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.