اختصاص ۳.۴ درصد از اعتبارات محرومیت‌زدایی کشور به چهارمحال و بختیاری

۳.۴ درصد از اعتبارات محرومیت‌زدایی سال ۱۴۰۲ کشور به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان منابع اختصاص یافته به استان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی امسال‌ پنج هزار و ۹۶ میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: ۳.۴ درصد از اعتبارات محرومیت‌زدایی مندرج در جدول ج-۱۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور به این استان اختصاص یافت که این مبلغ در مقایسه با اعتبارات محرومیت‌زدایی سال ۱۴۰۱ برابر ۷.۱ درصد رشد دارد.

شهریارپور در خصوص تغییرات اعتبارات محرومیت‌زدایی کشور در طول یک‌سال گذشته اضافه کرد: کل اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌های کشور، در جدول ۴-۲۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برابر ۲۲۱ هزار میلیارد ریال است که در سال ۱۴۰۲ به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال کاهش یافته است، اما با پیگیری‌های اثربخش انجام شده، میزان اعتبارات چهارمحال و بختیاری از منابع فوق روندی روبه‌رشد داشته است.


بیشتر  بخوانید


وی اظهار کرد: همچنین سهم استان از اعتبارات فوق در سال ۱۴۰۱ برابر ۲.۱۵ درصد بوده که در سال‌جاری به ۳.۴ درصد افزایش یافته است.

شهریارپور در خصوص سهم بخش‌های مختلف از اعتبارات ابلاغی به چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ گفت: ۴۵۵ میلیارد ریال از اعتبارات یاد شده برای احداث راه‌های روستایی و عشایری، هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به‌منظور ساخت مسکن محرومان، دوهزار و ۳۳۱ میلیارد ریال برای آب‌رسانی روستایی و عشایری و ۶۱۰ میلیارد ریال به‌منظور ساخت و تکمیل مدارس نیمه‌تمام استان اختصاص پیدا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.