کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر امواج ضعیفی در حال عبور از منطقه است که موجب ناپایداری شرایط جوی در مناطق مختلف استان می‌شود.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان کمی ابری است، گفت: از بعدازظهر امروز شاهد افزایش پوشش ابر و وزش باد نسبتا شدید و در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود.

وی یادآور شد: این شرایط جوی تا ظهر جمعه هفته جاری در استان مستقر خواهد بود و وقوع رعد و برق و وزش باد نیز پیش بینی می شود.

سلطانی اظهار داشت: همچنین از روز پنجشنبه تا صبح جمعه به دلیل نفوذ سامانه پرفشار از شمال استان دمای هوا به خصوص دمای بیشینه به طور محسوس کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دانشگاه زنجان با پنج درجه سانتیگراد خنکترین و شهر آببر با ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۶ و ۲۶ درجه، ابهر ۱۱ و ۲۸، خرمدره ۱۱ و ۲۷ درجه، آببر ۱۸ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۹ و ۲۵ درجه، قیدار ۱۱ و ۲۵ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۳۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.