کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای زنجان صبح امروز با هفت درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۳ درجه سانتیگراد رسید.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان تا قسمتی ابری است، گفت: هم اکنون در برخی مناطق استان شاهد بارندگی های پراکنده هستیم که این شرایط با وزش باد نیز همراه خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به ماهیت بارش ها احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها وجود دارد که در این خصوص هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده است.

سلطانی تاکید کرد: هم استانی ها از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق خودداری کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی روز سه شنبه از استان خارج می شود، یادآور شد: از فردا همچنین دمای هوا در مناطق مختلف استان با کاهش محسوسی مواجه خواهد شد.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۱ و ۲۳ درجه، ابهر ۹ و ۲۳، خرمدره ۹ و ۲۳ درجه، آببر ۱۴ و ۲۵ درجه، سلطانیه ۱۱ و ۲۳ درجه، قیدار ۱۴ و ۲۲ درجه و ماهنشان ۱۳ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.