دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: تیم ویژه‌ای برای بررسی موضوع فوت چند نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد تشکیل شده است.

آقای صالحی در خصوص پاسخ به خبری مبنی بر فوت چند نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد با بیان اینکه پس از شنیدن این موضوع تیم ویژه‌ای با همکاری کارشناسان پزشکی قانونی تشکیل شده گفت: پرونده این موضوع توسط بازپرس ویژه در حال تکمیل است.

 وی افزود: تیم ویژه‌ای از سوی دادستانی در بیمارستان هاجر شهرکرد حضور پیدا کرده و با بررسی همه جانبه موضوع، مشخص شد ۶ نوزاد طی ۱۰ روز در بخش ان آی سی یو(NICU) این بیمارستان فوت شده اند.

آقای صالحی از احضار رئیس بیمارستان هاجر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: توضیحات این مسئولین دریافت شده و علت فوت این نوزادان پس از تکمیل پرونده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته وی مسئولان بیمارستان هم اقداماتی در این خصوص انجام داده اند که مهمترن ان انتقال بخش ان آی سی یو به قسمت دیگری است.

وی از فعالان رسانه‌ها خواست از انتشار شایعات پرهیز کنند و خبر‌ها را از مبادی رسمی منتشر کنند که در صورت انتشار شایعات دادستانی به عنوان مدعی العموم برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار