تشدید گردوغبار در هوا از ساعت ۱۴ امروز

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد گفت: در پی تشدید شرایط جوی از ساعت ۱۴ امروز به راهداری و پلیس راه آماده باش داده شده تا در صورت لزوم نسبت به مسدودسازی راه‌ها اقدام شود.

ملک زاده مدیر کل مدیریت بحران استان یزد گفت: از ساعت ده صبح امروز که هشدار نارنجی به دستگاه‌ها ابلاغ شد موضوع تشدید این مخاطره در استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه اعلام آماده باش به راهداری و پلیس راه در دستور کار قرار گرفته، ادامه داد: در پی ورود گردوغبار از استان‌های همجوار به استان و خیزش گردوخاک به راهداری و پلیس راه اجازه داده شد تا در صورت لزوم با کاهش دید افقی در محور‌های نسبت به مسدودسازی مسیر‌ها و راه‌ها اقدام کنند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد گفت: ازساعت ۱۴ تا ۱۵ امروز، ورود گردوغبار از استان‌های همجوار و خیزش گردوخاک در استان اتفاق می‌افتد که شدت ذرات معلق در جو بالا می‌رود وموجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان یزد می‌شود لذا افراد حساس و سالمندان از تردد غیر ضرور در محیط بیرون پرهیز کنند ومراکز درمانی نیز در حالت آماده باش هستند.

ملک زاده گفت: فعالیت واحد‌های سنگ شکن و تولید شن وماسه نیز متوقف شده است و شهروندان برای تردد ضروری حتما از ماسک استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.