بیش از ۹۵ درصد از تصرفات اراضی دولتی رفع تعرض شد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: بیش از ۹۵ درصد از تصرفات اراضی دولتی توسط زمین خواران که در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن بوده، رفع تعرض شده است.

ارسلان مالکی گفت:  سازمان ملی زمین و مسکن متولی حفاظت، اداره و بهره برداری از زمین‌های دولتی و ملی واقع در حریم و محدوده شهر است و یگان حفاظت که در این حوزه قرار دارد به صورت شبانه روزی از اراضی در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن محافظت می‌کند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به صورت ۲۴ ساعته اقدام به شناسایی متخلفان می‌کند و با راه اندازی سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به صورت ۲۴ ساعته  مردم در شناسایی افرادی که به اراضی دولتی تعرض کردند کمک کنند.

او می‌گوید: اقدامات بسیار خوبی در سال گذشته در این زمینه صورت گرفته است  و بیش از ۹۵ درصد از تصرفات و تجاوزات بلافاصله رفع تعرض شده است، اما برای آنکه  با سرعت عمل بیشتری  اقدام به شناسایی  افراد کنیم در این حوزه  باید مردم کمک کنند.

مالکی تاکید کرد:  اراضی دولتی برای ما و یگان حفاظت کاملا مشخص است و بر تمامی اراضی مسلط هستیم، اما برای آنکه سرعت عمل برای مقابله با زمین خواری افزایش یابد مردم می‌توانند با اطلاع رسانی در خصوص زمین خواری و یا سند سازی در جعل و تبانی به این حوزه کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار