برگزاری مانور مدیریت بحران در منطقه چهار یزد

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد از برگزاری مانور مدیریت بحران با هدف آمادگی واحد‌های خدمات رسان ستاد بحران منطقه چهار در برابر بارندگی و هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: باتوجه به تغییرات آب و هوایی و هشدار‌های هواشناسی، مانور مدیریت بحران با حضور اعضای ستاد بحران منطقه چهار به صورت میدانی برگزار شد.

او هدف از برگزاری این مانور را، آمادگی هرچه بیشتر و یکپارچگی واحد‌های خدمات رسان در هنگام بارش باران و جلوگیری از ایجاد بحران‌های ناشی از آن مطرح کرد.

کشفی اظهار داشت: باتوجه به برنامه ریزی و سرمایه گذاری‌های صورت گرفته، مشکلات دفع آب‌های سطحی در محلات خیرآباد، عیش آباد و بخشی از خیابان شهید پارسائیان و بلوار جانباز حل شده است. 

او افزود: رفع مشکلات سه راه آزادشهر، بیست متری آزادی (مسجد بتول) و بلوار آزادگان و قسمت‌هایی از سطح منطقه نیز در حال انجام است.

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد عنوان کرد: امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی، لوله گذاری، کانال‌های آب رو و دیگر اقدامات برای جلوگیری از خسارت ناشی از بارندگی، اعتبار در نظر گرفته شده است.

 این مانور با حضور معاون خدمات شهری شهرداری یزد  برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.