مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام باجههای رفع نقص آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاعیهای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میرساند آزمون در روز جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار میشود لذا داوطلبان میتوانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۲۵ مهرماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.
در ادامه این اطلاعیه تا کید شده که چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمیشوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کد رهگیری»، با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود (شماره تلفن زمان ثبت نام) نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام نمایند.
در این اطلاعیه از داوطلبان خواسته شده در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه مشاهده کردند، باتوجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری، ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریاف کنند. همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی از جمله واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و ... باشد ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴*۳ (در صورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص که آدرس آنها در این اطلاعیه ذکر شده، مراجعه کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده که از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری نمایند. بدیهی است عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.
برای مشاهده متن کامل این اطلاعیه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بخش اطلاعیه باجه رفع نقص، مراجعه کنید.