توسعه فضای بازی و حیاط مرکز «باغچه حواس»

شهردار منطقه ۱۵ از توسعه فضای بازی و حیاط مرکز «باغچه حواس» منطقه ۱۵ به عنوان قطب توانمندی فرزندان روشندل تهرانی خبر داد.  

محمد شیری شهردار منطقه اظهار کرد: با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح؛ توسعه حیاط این مجموعه در دستور کار قرار گرفت تا کودکان فضای بازی و تفریحی بیشتری داشته باشند . 
او افزود: همچنین سانس ورزشی ویژه ای برای مادران و کودکان مرکز باغچه حواس اختصاص می یابد تا با آرامش بیشتری از این امکان بهره مند شوند.

شهردار منطقه در ادامه ضمن نکوداشت روز عصای سفید، اضافه کرد: ویژه برنامه های توانمندسازی، آموزشی و اجتماعی با هدف حساس سازی و افزایش آگاهی مسئولان و شهروندان نسبت به نیازها، حقوق اجتماعی و توانمندی های این گروه از جامعه و استفاده از ظرفیت های ویژه جامعه نابینایان؛  برگزار شده است.

مهدی اسمعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز گفت: برنامه های متعدد از جمله همایش آشنایی با حقوق افراد دارای معلولیت بینایی و پیشگیری از معلولیت بینایی در سرای محلات در حال برگزاری است.

او به امکانات مجموعه حواس اشاره کرد و گفت: این مرکز دارای بخش های مختلفی از جمله اتاق قصه و کتابخوانی، تئاتر، تحرک و جهت یابی، بازی و ورزش در فضای باز، اتاق اسباب بازی، ساخت و تجسم، آموزش مهارت های فردی ، خدمات مشاوره ای و ... است که شهروندان دارای معلولیت بینایی با بهره مندی از امکانات مجموعه می توانند مهارت های فردی و اجتماعی خود را ارتقاء دهند.

برچسب ها: عصای سفید ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار