حماس اعلام کرد یکی از فرماندهان این جنبش همراه با خانواده‌اش در بمباران غزه به شهادت رسیدند.

جنبش فلسطینی حماس روز سه شنبه اعلام کرد که یکی از فرماندهان این جنبش در بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی شهیدشده است.

براساس گزارش آناتولی، این جنبش در بیانیه‌ای گفت: رهبر شهید دکتر تیسیر ابراهیم از فرماندهان این جنبش با بالاترین نشانه‌های افتخار به شهادت رسید. ابراهیم و خانواده اش در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه او را در نوار غزه هدف قرار داد، شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای یازدهمین روز به هدف قرار دادن نوار غزه با حملات هوایی شدید ادامه می‌دهد که تمامی محله‌ها را ویران کرد و هزاران شهید و زخمی در میان غیرنظامیان فلسطینی برجای گذاشت.

در سحرگاه هفتم اکتبر، جنبش حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه، عملیات طوفان الاقصی را در پاسخ به حملات مستمر نیرو‌های صهیوینست و شهرک نشینان علیه مردم فلسطین، اموال و مقدسات آن‌ها به‌ویژه الاقصی آغاز کردند.

از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست که در میان نمی توانند با رزمندگان فلسطینی مبارزه کنند شروع به بمباران منازل مسکونی مردم غره کردند. بنابر اعلام منابع رسمی در فلسطین تاکنون براثر بمباران‌های مناطق مسکونی غزه توسط صهیونیست‌ها بیش از ۲۵۰۰ غیرنظامی اعم از نوزادان، کودکان و زنان شهید شدند.

روز گذشته دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که ذخیره سوخت در تمام بیمارستان‌های نوار غزه تنها برای ۲۴ ساعت کافی است. توقف ژنراتور‌های پشتیبان در بیمارستان‌های نوار غزه هزاران بیمار را در معرض خطر مرگ قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار