وزارت خارجه قطر اعلام کرد گفتگو با رژیم صهیونیستی و حماس در خصوص آزادی اسیران ادامه خواهد یافت.

پس از آن‌که سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد که به خاطر مسائل انسان‌دوستانه، یک مادر و فرزند آمریکایی را آزاد کرده‌اند تا نشان دهند که رئیس‌جمهور آمریکا دروغ می‌گوید، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «۲ گروگان آزاد شده توسط حماس اکنون در راه یک پایگاه نظامی در مرکز اسرائیل (اراضی اشغالی) هستند.»

به گزارش الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرده است که مسئول پرونده آدم‌ربایی این رژیم از ۲ زندانی آمریکایی آزاد شده توسط حماس استقبال کرد.»

سخنگوی وزارت خارجه قطر به رویترز گفته است: «آزادی ۲ گروگان آمریکایی از غزه پس از تماس‌های مستمر با همه طرف‌ها صورت گرفت. گفت‌وگوی قطر در خصوص آزادی اسیران با اسرائیل و حماس ادامه خواهد یافت.»

سخنگوی وزارت امور خارجه قطر همچنین گفت این کشور امیدوار است که گفت‌وگو به آزادی همه اسرای غیرنظامی از همه ملیت‌ها منجر شود.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده است اکثر اسیرانی که حماس در نوار غزه در اختیار دارد، زنده هستند و نیرو‌های مقاومت حماس، ۲۰۰ نفر را به اسارت گرفته‌اند. پیش از این ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده بود که حماس، ۱۵۵ نفر را اسیر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
حماس اسرائیل را باخاک یکسان کن،مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار