رفع کمبود معلم با قول اضافه شدن ۶۰۰ نفر در هفته جاری

سرپرست آموزش و پرورش همدان گفت: طبق قولی که دادند اگر ۶۰۰ معلم جدید این هفته اضافه شود دیگر کمبودی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رضا زارعی در خصوص مشکل کمبود معلم در همدان گفت: در نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش همدان و خیلی از شهرستان‌ها مشکل کمبود معلم در پایه ابتدایی تا ۹۹ درصد حل شده است.

او با بیان اینکه کمبود معلم در مقطع متوسطه اول و دوم در این هفته جبران می‌شود و از دبیرانی که آزمون داده بودند، معرفی خواهند شد گفت: با فراهم شدن این امکان دیگر کمبود معلم نخواهیم داشت.

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان گفت: اگر مثل بار اولی که در جذب ریزیش داشتیم، این بار ریزشی نباشد در این هفته تقریبا ۶۰۰ نفر به تعداد معلمان استان اضافه می‌شوند و کمبود‌ها حل خواهد شد.

زارعی با تأکید بر اینکه طبق قول داده شده برای جذب معلم در این هفته، دیگر مشکل کلاس خالی از معلم نخواهیم داشت گفت: در متوسطه اول و دوم کمبود معلم به شکل لکه‌ای است و ممکن بوده برای برخی دروس معلم نباشند و دانش‌آموزان در طول هفته چند ساعت بدون معلم باشند و این بدان معنا نیست که معلم ندارند.

او گفت: دروس ابتدایی، چون یک معلم دارد ممکن است کلاس‌هایی بدون معلم باشند که سعی کردیم آن‌ها را به صفر برسانیم و اگر کمبودی هم باشد در متوسطه اول و دوم است که به دنبال پیگیری حل مشکل هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.