استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت با تحت پوشش قرار دادن اقشار مختلف مردم، نقش موثری در ارتقای سطح سلامت جامعه دارد.

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته بیمه سلامت به شرح زیر است:

به نام خدا

ما برای کشورمان و برای ملت مان چه می‌خواهیم؟ ما می‌خواهیم ملت و کشور به کجا برسد؟ ما برای ملت ایران. سلامت عمومی می‌خواهیم، رفاه عمومی می‌خواهیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

یکی از مهمترین فرامین مؤکد در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) و از راهبرد‌های اساسی دولت مردمی ایران قوی در زمینه تحقق عدالت اجتماعی، توسعه نظام بیمه سلامت کشور است که بدون تردید از اهداف اصلی تشکیل سازمان بیمه سلامت ایران بوده و از اقدامات بسیار ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمات رسانی به مردم شریف این سرزمین است.


بیشتر بخوانید


بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه پایه درمان در ایران در آستانه سومین دهه فعالیت خود، توانسته با تحت پوشش قرار دادن نیمی از مردم، نقش به سزایی در ارتقای سطح سلامت جامعه و تحقق عدالت اجتماعی از طریق کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان به ویژه اقشار آسیب پذیر ایفا کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته بیمه سلامت، تلاش‌های کلیه حوزه‌های متولی تضمین سلامت جامعه را ستوده و با پاسداشت اهتمام مدیران و کارکنان بیمه سلامت خراسان جنوبی که با تحت پوشش قرار دادن تمامی افراد فاقد پوشش بیمه در استان و اجرای طرح‌هایی که سطح دسترسی مردم به خدمات را تسهیل کرده، اقدامات تأثیرگذاری در حوزه سلامت داشته و دارند، از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم. امید که با فراگیرتر شدن چتر خدمات این سازمان حمایتی، بیش از گذشته شاهد ارتقای کیفیت زندگی و بالندگی جامعه و نیز توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان زرخیز خراسان جنوبی باشیم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار