دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ساعت ۱۸ امروز آخرین مهلت نام نویسی برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

سلیمی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور این مهلت تا ساعت ۱۸ عصر امروز تعیین شده و قابل تمدید نیست.

او از افرادی که پیش ثبت نام کرده اند و کد رهگیری دریافت کردند، خواست: تا پایان وقت امروز برای نام نویسی اقدام کنند.

سلیمی از ثبت نام ۷۶ نفر برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ششمین روز نام نویسی خبر داد و عنوان کرد: در مجموع ۱۶۵ نفر در سامانه جامع انتخابات ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۰ نفر آقا و ۱۵ نفر خانم هستند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بیان کرد : ۲۴ نفر از افراد ثبت نام کننده دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۱۲۶ نفر نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۹ نفر دارای مدرک لیسانس و ۶ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

او افزود: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۷۳ نفر، در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۴۱ نفر، در حوزه قاینات و زیرکوه ۳۳ نفر و در حوزه نهبندان و سربیشه ۱۸ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

سلیمی همچنین از آغاز نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ تا ۲۰ آبان خبر داد و اظهار کرد: داوطلبان برای شرکت در این دوره از انتخابات می‌توانند به صورت حضوری به فرمانداری بیرجند مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار