دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ساعت ۱۸ امروز آخرین مهلت نام نویسی برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

سلیمی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور این مهلت تا ساعت ۱۸ عصر امروز تعیین شده و قابل تمدید نیست.

او از افرادی که پیش ثبت نام کرده اند و کد رهگیری دریافت کردند، خواست: تا پایان وقت امروز برای نام نویسی اقدام کنند.

سلیمی از ثبت نام ۷۶ نفر برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ششمین روز نام نویسی خبر داد و عنوان کرد: در مجموع ۱۶۵ نفر در سامانه جامع انتخابات ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۰ نفر آقا و ۱۵ نفر خانم هستند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بیان کرد : ۲۴ نفر از افراد ثبت نام کننده دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۱۲۶ نفر نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۹ نفر دارای مدرک لیسانس و ۶ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

او افزود: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۷۳ نفر، در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۴۱ نفر، در حوزه قاینات و زیرکوه ۳۳ نفر و در حوزه نهبندان و سربیشه ۱۸ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

سلیمی همچنین از آغاز نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ تا ۲۰ آبان خبر داد و اظهار کرد: داوطلبان برای شرکت در این دوره از انتخابات می‌توانند به صورت حضوری به فرمانداری بیرجند مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.